Hårvårdsprodukter

Den här bloggen kommer förmodligen att innehålla en massa ytligt. Men sådant är roligt och lätt att ta till sig.

Fick med mig pappa till frissan och köpte nytt schampoo och hårinpackning. Mitt hår är blekt, slitet och torrt, ja ni vet sådär som blekt hår blir. Har provat det mesta i schmpooväg utan att hitta något jag riktigt gillar. Nu rekommenderade frissan ett från goldwell, så får se hur det funkar. Får hoppas på det bästa.




Nu är det bakning som gäller. Yes, precis vad man känner för en torsdag klockan halv sju! Haha! Vi ska ha med oss fika imorgon på skolan, det kan nog bli trevligt.


Sofia

Kommentarer
Postat av: Celicia

Uh mitt hår då?! uhhh ew.

GE MIG?!



Negerkakor ;DD

2008-10-24 @ 12:43:22
URL: http://celiciahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0