Skor!

Nu har jag bestämt mig för att ge bloggningen en ny chans, som så många gånger förut. Men nu ska jag verkligen försöka.


Idag är det alla hjärtansdag, vilket är en otroligt fin dag om man har någon att fira den med. Själv ska jag ner på stan en sväng och sedan hem och plugga och titta på melodifestivalen. Duger helt klart för mig!

Måste bara tipsa om dessa helt underbara gladiatorsandaler som jag nyss klickade hem från www.nelly.com. Hur fina som helst med spännena och priser är riktigt bra 299kr.
De kommer bli supersnygga i sommar när benen har fått lite färg!

Sofia



Kommentarer
Postat av: Anonym

FUUUUUUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Fortfarande XD

2009-02-28 @ 15:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0